Obyčajne, keď si vyberám novú hračku, tak chcem niečo konkrétne. Mám jasno v tom o aký typ by sa malo jednať a aké kritéria by mala spĺňať. Tento krát som ale narazila na niečo, čim som si nebola istá. Podľa popisu by to malo byť niečo ako vibračná hlavica, ale podľa obrázku to vypadalo skôr ako vibračné vajíčko. Rozhodla som sa preto tento produkt od japonskej firmy Iroha preskúmať.

Čerešňový púčik

Poštou mi prišla veľmi pekne a vkusne zabalená malá krabička. Hračka samotná bola zjavne inšpirovaná čerešňovými kvetmi, a to nielen farbou, ale i tvarom. Spodná časť s motorom je tvorená ABS plastom a vrchná silikónom. Hračka je vodotesná. Celá pôsobí na dotyk veľmi nežne a hebko. Nejedná sa ale o mäkký produkt. Na bočnej strane sa nachádza zapínacie tlačidlo a tým istým sa aj vypína. Nedajú sa tu voliť žiadne úrovne alebo intenzity. Vo vnútri sa nachádza veľmi silný motorček napájaný jednou AAA batériou. Dĺžka výdrže záleží od typu batérie, ale môže to byť až 5 hodín.

Rozmery

• Maximálna šírka: 5 cm
  • Minimálna šírka: 1 cm
  • Dĺžka: 6 cm
  • Hrúbka: 3 cm

V jednoduchosti je krása

Po rozbalení balíčku mi hneď svitlo. Nie je to vajíčko! Aj keď mi samozrejme nedalo a musela som vyskúšať aj túto funkciu. No čo k tomu dodať? Niektoré ženy by si ju mohli užiť aj týmto spôsobom, ale zdá sa mi to trochu nepraktické. Je to jednoduchá hračka. Ako na údržbu a zaobchádzanie, tak aj na použitie. Páči sa mi že netreba rozmýšľať v akom poradí musím niečo stlačiť. Vodeodolnosť tiež obstála skvelo. Nič nerachotí, všetko funguje ako má.

Po zapnutí som túto drobnosť takmer pustila, pretože som nečakala tak silné vibrácie. Musím však povedať, že to na mňa pôsobí trochu rušivo. Strašne ma to šteklí na dlani a manželov návrh, že by som mala hračku držať pevnejšie úplne nezdieľam. Po priložení akéhosi zobáčika na klitoris začína pravá zábava! Mne osobne táto hračka orgazmus nepriniesla, ale moje požiadavky sú v tomto smere veľmi špecifické. Je to ale pekná vecička na dráždenie alebo zaujímavú predohru. Záleží od konkrétnej ženy ale myslím, že by si ju nejedna užila.

Vrčiaci kufor

Keď to zhrniem, tak aj napriek tomu že som orgazmus nedosiahla, hračka sa mi veľmi páči. Jedná sa o vizuálne krásny kúsok, u ktorého pri zahliadnutí návštevou by som sa nebála zjavného odhalenia. Jediné, čo mi vadí, je, že aj napriek tomu že je produkt prezentovaný ako predurčený na cestovanie, nie je možné zablokovať zapínanie. S týmto súvisí aj nedostatok prepravného obalu alebo vrecka.

Klady

• Rozmery

• Jednoduchosť ovládania