Vibračné vajíčko sa stáva veľmi obľúbenou hračkou. Jeho všestrannosť a nenápadnosť sú obrovskými výhodami, ak sa chcete sama alebo s partnerom zahrať, a to či už doma, alebo verejne -bez toho, aby to všeci okolo vedeli. Je ale veľmi dôležité vybrať si správnu hračku.

Veľké, veľké…

Ja tu mám teraz pred sebou vajíčko Cally. Vajíčko je väčšie než je bežný rozmer, na ktorý som u hračiek tohto typu zvyknutá. Vyrobené je z kombinácie silikónu a ABS plastu. Do tela hračky sa vsúvajú dve AAA batérie, ktoré ale nie sú súčasťou balenia. V prvej tretine vajíčka sa nachádzajú 3 výstupky, ktoré ho obopínajú a pomáhajú zvýšiť dráždivosť.

Na jeho konci je uško, vďaka ktorému sa jednoducho vyťahuje. Vajíčko je bezdrôtové a preto je k nemu priložený aj ovládač v tvare srdca. Tomu sa baterka vymeniť nedá, ale podľa mojej skúsenosti takáto vec obyčajne vajíčko prežije. Ovládač obsahuje tlačítko na vypnutie/zapnutie a tlačítka +/-. Je prakticky jedno, ktorým z tlačítok začnete, pretože po prejdení všetkých režimov začne cyklus odznova. Celá sada je v peknej bielo–fialovej kombinácii.

Rozmery vajíčka:

• dĺžka – 9,5cm
  • šírka – 3,2cm

… nie vždy výhoda!

Ako som už spomínala, vajíčko je trochu väčšie než tie, ktoré som zažila. Na použitie počas vaginálneho sexu mi pripadá nepohodlná, alebo až nepoužiteľná. Jednoducho dve veľké veci v jednom otvore nie sú vždy príjemné. Sama o sebe môže byť ale pekným spestrením večera, dňa alebo aj nákupu. Dosah ovládača bol rôzny, ale pravdepodobne to záleží aj od sily bateriek. Maximálne sa mi ho podarilo spustiť na 5 m, avšak najčastejšie len v blízkosti hračky.

Ako utopiť vajíčko

Za najväčšie negatívum považujem to, že hračka je bez akéhokoľvek návodu na použitie. Na krabičke teda niečo písané je, ale ide o nejaký ázijský jazyk, ktorý mne nič nehovorí. Vychádzala som len z obrázkov a z tých mi vyšlo, že je nehlučný a vodeodolný. Keďže sa rada hrám s hračkami vo vode ale už som veľká, tak som akurát vymenila gumenú kačičku za silikónové vajíčko.

Piktogram lákal, preto som to musela vyskúšať. Vajíčko ešte asi 2-krát po tomto pokuse fungovalo a potom umrelo na večné časy. To, či to bola moja chyba, pretože som zle pochopila pokyny, alebo či sa jedná o nejakú výrobnú vadu, netuším. Ovládač je šikovný a dobre padne do ruky ale raz sa mi ho podarilo zhodiť na zem a povedzme si pravdu – to sa občas stáva, a rozdelil sa v spoji. Dal sa však zase jednoducho scvaknuť dokopy a fungoval.

Bolo to len krátko

Celkovo sa mi hračka veľmi páčila až do doby, kým prestala fungovať. Vhodným striedaním vibrácií je s ňou možné dosiahnuť orgazmus a partnerovi sa určite bude tiež páčiť. Nechať si ju vibrovať vo vagíne, zatiaľ čo si s partnerom užívate anál, je skvelé odreagovanie po dlhom týždni.

Klady

• Vhodná pre každého

• Nechytá chlpy